شعرمولانا.عاقبت خاک شود...
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شعرمولانا.عاقبت خاک شود...
نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 106
نویسنده : AhmadDanesh

مولانا

عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو
خوب و بد میگذرد وای به حال من و تو...

قرعه امروز به نام من و فردا دگری است
میخورد تیر اجل بر پروبال من و تو...

مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی
گیرم این کل جهان باشد از آن من و تو...

هرمرد شتربان اویس قرنی نیست
هر شیشه ی گلرنگ عقیق یمنی نیست...

هرسنگ و گلی گوهرنایاب نگردد
هر احمدومحمود رسول مدنی نیست...

برمرده دلان پند مده خویش میازار
زیراکه ابوجهل مسلمان شدنی نیست...

جایی که برادر به برادر نکند رحم
بیگانه برای تو برادر شدنی نیست...




:: برچسب‌ها: اطلاعات بیشتردرادامه مطالب ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: